من توشم و امتحانشش کردم تو هم کلیک کنی ممنون میشم

این وبلاگ قراره تغییراتی مثل تغییر دامنه و ویرایش قالب داشته باشه. پس مدتی نمی‌تونم مطلب بذارم (:

یه سلام بعد از مدت ها (:

نیم فاصله:

Ctrl+Shift+2

 مثال: می‌خونم

 

کشیده کردن هر کلمه:

Shift+j

مثال: کشـــــــــــــــیده نویســـــــــــی

 
پست آپدیت شد-در ادامهٔ پست کشیده نویسی و نیم فاصله با کیبورد فارسی استاندارد ویندوز هم اضافه شد

 

نیم فاصله با کیبورد فارسی استاندارد:

Shift+space

کشیده نویسی با کیبورد فارسی استاندارد:

Shift+_

 ( _ یعنی زیر خط، سمت راست دکمۀ عدد صفر)

type word اصول تایپ تایپوگرافی فاصله لپتاب نیم فاصله کشیده کشیده نویسی کیبورد

سلام
چقدر عالی
چطور وبلاگ تون بر روز میشه برا بندهنشان داده نمیشه؟؟
سلام و طول ادب (:
علتش رو دقیق نمی دونم ولی فکر کنم رفع شد. انشالله درست شده باشه

سلام، اینها برای کیبورد ویندوز هستن. توی کیبورد استاندارد نیم‌فاصله با شیفت+فاصله و نویسهٔ کشیدگی هم با شیفت+_ نوشته می‌شه.

سلام. قبلاً شنیده بودم اما نمی دونستم برای کیبورد استاندارد فارسی هست. امتحان و پست رو کامل تر کردم.
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی